Hoci Slovensko je už 15-ty rok členom Európskej únie, ochrana a „obhajovanie" si svojich spotrebiteľských práv Slovákmi má ešte stále veľké rezervy. Tak z hľadiska nášho „spotrebiteľského povedomia", ako aj zo strany mnohých štátnych organizácií a podpory dodržiavania spotrebiteľských práv.
Nemálo dôkazov o tom má aj Spoločnosť ochrany spotrebiteľov SOS Poprad, na ktorú sa - so žiadosťami o pomoc pri „zjednávaní nápravy" vo vzťahu spotrebiteľ - obchodná spoločnosť obracia nemálo oklamaných, či „zavedených" občanov. - Miroslav Talavašek sa na najčastejšie prípady riešené spoločnosťou SOS Poprad pýtal Petry Vargovej-Čakovskej:
spotrebitelia_uvod do rubriky Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Možno ste sa aj vy dostali do situácie, z ktorej sa neviete „vymotať": - Nevyriešená reklamácia, tovar, ktorý ste si neobjednali, „odfláknutá" či predražená služba, alebo čokoľvek iné, v čom cítite, že „malo vyzerať inak" a druhá strana vám to nechce uznať .... Dajte nám o tom vedieť:Buď na e-mail s adresoureginavychod@rtvs.sk, alebo krátko na redakčný záznamník s číslom 055/6822 920 spolu s kontaktom na vás!
Ak chcete, môžete nám svoj príbeh poslať aj na poštovú adresu:
RTVS, Slovenský rozhlas, Rádio Regina Východ, Moyzesova 7, 040 01 Košice.
A v neposlednom rade môžete využiť môžete aj našu facebookovú stránku.