Zatiaľ čo v decembri v obchodoch zúri vianočná hystéria, v januári sa mení skôr na reklamačnú horúčku. Nie všetko, čo sme v nákupnom ošiali kúpili, sa osvedčilo, a tak to treba vrátiť alebo reklamovať. K reklamácii určite potrebujete nákupný doklad. Reklamáciu je kupujúci povinný prijať na posúdenie a vybaviť do 30 dní. Ak to náhodou nestihne, máte nárok napríklad aj na odstúpenie od zmluvy. Ako by malo prebehnúť? A ako bez problémov vrátiť tovar do e-shopu? Dušana Štecová sa pýtala Ondreja Kračúna zo Združenia slovenských spotrebiteľov.
Spotrebiteľ; Povianočné reklamácie Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.Povianočné reklamácie
15. 01. 2018 12:38 | Váš najbližší svet