Reklamácia zájazdu

Reklamácia zájazdu

Keď si kupujeme zájazd, tak to robíme väčšinou s vidinou príjemného oddychu a kvalitných služieb. Predpokladáme, že všetko bude vyzerať tak, ako na stránkach katalógu cestovnej kancelárie. A ak to tak je, dokážeme si dni voľna vychutnať naplno. Čo však vtedy, ak nás namiesto ukážkovej izby čaká rozbitý nábytok, plesne na stenách či nižší hygienický štandard, než aký nám sľubovali farebné obrázky v katalógu? Aj zájazd, ako každý iný produkt, môžeme reklamovať. Ako pri tom postupovať, na to sa Iveta Vaculová pýtala prezidenta Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a cestovných agentúr Romana Berkesa. Najskôr si však pripomeňme, že po uzavretí zmluvy s cestovnou kanceláriou o kúpe zájazdu sú už pre obe strany dohodnuté podmienky záväzné a cestovka ich nemá právo meniť bez súhlasu klienta. 

spotrebitel_reklamacie_zajazdov Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.


Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame