Články / Myslím, teda som

1. analýza titulkov o Covid-19

1. analýza titulkov o Covid-19

V rubrike Myslím, teda som pokračujeme v analýze vybraných titulkov z hlavných spravodajských relácií troch najsledovanejších televízií. 

2. analýza titulkov o Covid-19

2. analýza titulkov o Covid-19

V dnešnej časti rubriky Myslím, teda som uzavrieme aj tému jazyka v médiách, prostredníctvom ktorého sa informovalo o novom koronavíruse.

Odborníci hovoriaci ľudovou rečou

Odborníci hovoriaci ľudovou rečou

Aj v júni sa v rubrike Myslím, teda som budeme venovať jazyku, konkrétne štylizácii textov, ktoré máme možnosť počuť z médií denne, a ktoré ovplyvňujú naše názory.

Jazyk médií

Jazyk médií

Jazyk médií je rovnako rôznorodý ako ten, ktorý používame v bežnej či súkromnej komunikácii. 

Emocionálne podfarbenie správ

Emocionálne podfarbenie správ

V mesiaci apríl sme v rubrike Myslím, teda som hovorili najmä o tom, odkiaľ čerpať informácie v aktuálnej situácii, ktorá v médiách dostala už aj svoje pomenovanie - koronakríza.

Aké informácie o korone sú na internete dostupné?

Aké informácie o korone sú na internete dostupné?

Dnešnú časť rubriky Myslím, teda som venujeme krátkemu mediálnemu prieskumu, na ktorom Eva Peknušiaková spolupracovala s doc. Jurajom Rusnákom z Katedry komunikačných a mediálnych štúdií z Prešovskej ...

Ovplyvňovanie médiami

Ovplyvňovanie médiami

Informácií o šírení nového koronavírusu je v súčasnosti dostatok.

Informovanie v čase krízy

Informovanie v čase krízy

Zorientovať sa v spleti informácií nie je jednoduché počas bežného každodenného života, v ktorom riešime, často banálne, problémy. 

Médiá a panika

Médiá a panika

Aj rubrika Myslím, teda som reaguje na aktuálnu situáciu šírenia nového koronavírusu a najmä šírenia rôznych informácií o ňom.