Reklamácia v reštaurácii

Reklamácia v reštaurácii

Majiteľom i zamestnancom každej dobrej reštaurácie by malo záležať na tom, aby sa k nim hostia vracali. Pravdepodobne sa však už aj vám stalo, že objednané jedlo nielenže zle vyzeralo, ale ani nebolo chutné. Návštevu reštaurácie nám môžu znepríjemniť aj ďalšie veci. Napr. ak čašník prinesie niečo, čo sme si vôbec neobjednali a následne nám to pripíše na účet, prípadne je jedlo je naservírované na poškodených tanieroch. V nasledujúcich minútach vám Veronika Slaninková v rozhovore s riaditeľkou krajského Inšpektorátu Slovenskej obchodnej inšpekcie v Prešove Ľubicou Geczikovou poradí, ako postupovať pri reklamácii v reštauračnom zariadení.

reklamacie_restauracia Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

 

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame