Aj vy ste už zrejme niekedy dostali telefonát, v ktorom vám ponúkali tovar, o ktorý ste záujem nemali, ale jeho atraktívnosť podčiarkol prikladaný darček k nákupu. Podobná situácia sa stala aj našej poslucháčke Daniele, ktorá nám svoj spotrebiteľský podnet poslala mailom. Ku karte s výhodami a zľavami jej firma ponúkala darček - vankúš s vákuovým obalom. Keď však karta s vankúšom prišli, Daniela zistila, že vákuový obal je poškodený. Ďalej čítame z jej mailu.
Reklamácia darčeka1 Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.Daniela dostala telefonát, v ktorom jej ponúkali kartu s výhodami, o ktorú najskôr nemala záujem. Ku karte so zľavami jej však ponúkali rôzne darčeky, z ktorých si mohla vybrať. Pokračuje Dušana Štecová.
Reklamácia darčeka 2
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.